Vedtægter og tilsyn

Langtved Friskoles vedtægter

dreng foran langtved friskole skilt

Eksternt tilsyn

På Langtved Friskole føres tilsyn af en ekstern certificeret tilsynsførende.

Tilsynsførende: Elin Jeppesen
Elin er læreruddannet fra Den frie Lærerskole i 1986. Elin har siden 1986 arbejdet på enten fri- eller efterskoler. I 2008 blev Elin ansat som leder på Svindinge Friskole og Børnehus, hvor hun var leder i 13 år.
Elin siger selv, at hun har haft et fantastisk arbejdsliv som såvel lærer som skoleleder. Hun er medlem af skolekredsen for både Rudme og Svindinge friskole og kommer der med stor glæde som gæst.
Elin har fortsat en stor interesse for skolelivet og ser frem til at komme på Langtved Friskole som tilsynsførende.

Resultater af evaluering og opfølgningsplan

Det er en naturlig drivkraft for os som skole at undersøge og evaluere vores undervisning med henblik på at blive bedre til det vi gør. Hvert år har vi derfor flere fokusområder i spil, som vi ønsker at evaluere.Vi arbejder i øjeblikket på at udvikle den evalueringsform der ønskes anvendt på Langtved Friskole. Herunder redegøres for den praksis der eksisterer for øjeblikket.

I skoleåret 2022/2023 har vi haft fokus på følgende nye undervisningsmæssige tiltag