SFO

SFO til elever i 0. til 3. klasse

Vi tilbyder SFO til skolens elever i 0. til 3. klasse. SFO tilbydes før skoledagens start og igen efter skole indtil børnehaven lukker. SFO’en benytter skolens faglokaler såsom håndværk & design, gymnastiksalen og sportspladsen, for på den måde at kunne tilpasse aktiviteterne til børnene.

I SFO’en tager vi altid udgangspunkt i de tilmeldte børns behov. Om morgenen er der derfor både mulighed for at sidde stille og vågne langsomt, mens man laver et kreativt projekt, og for at være aktiv med fx bold og bevægelse i gymnastiksalen.

I SFO’en om eftermiddagen planlægges der aktiviteter som spænder fra sjov motion til kreative aktiviteter. Vi har bl.a. haft cykelskole, lavet papirslygter, haft brætspils turnering, samt spillet rundbold og fodbold. Vores aktiviteter afspejler årets gang og til jul står den fx på hemmeligheder, til påske er der gækkebreve og til sommer laver vi flotte ting til salg i vores sommerbod.

børn leger med togbane i sfo

SFO-tider

Morgen: mellem kl. 06.15 og 08.00

Eftermiddag: efter skole og indtil kl. 17.00.
I tidsrummet 15.30 til kl. 17.00 er SFO’en sammen med børnehaven.