Børnehaven Livstræet ændrer I prisen

Foråret venter på os lige rundt om hjørnet og selvom det især betyder knopper på træerne, udsprungne blomster og varme solstråler i ansigtet, betyder det også tit masser af regn, nogle gange frost i april og helt sikkert et behov for regntøj, varme trøjer og ekstra støvler når man er barn i Børnehaven Livstræet.

Bestyrelsen i Langtved Friskole og Børnehaven Livstræet har besluttet at sænke den månedlige betaling til børnehaven med 200 kr. Fra 1. marts og resten af 2023 er prisen derfor 1.800 kr. Bestyrelsen begrunder beslutningen med, at det også som børnefamilie kan være svært at få økonomien til at gå op, når inflationen tvinger prisen på det meste i vejret. Med beslutningen håber bestyrelsen at bidrage til, at der også er plads til ekstra gummistøvler og regntøj i budgettet.